הרובוטריקים חוזרים!

poster1.pngלמי שעדיין לא שמע על זה, צפו בזה (בגרסת QuickTime. באתר הרשמי יש גרסת פלאש פחות איכותית – קישור לשם בהמשך).

כן, כן, השגעון חוזר. או לפחות אמור לחזור, לפי הגופים המעורבים בתהליך ההפקה של הסרט. ואני מאמין להם. הסרט, שמבויים על-ידי מייקל ביי (הפריצה לאלקטרז, ארמגדון, הרבה פיצוצים והרבה אקשן), אמור לפנות לגיקים הותיקים שגדלו על הסדרה, ואשר אופטימוס פריים שימש עבורם כתחליף לאבא נעדר, ולילדים של אותם גיקים (אלו שהצליחו להזדווג). שני דורות במכה. אתם חושבים שאני לא מפנטז על הרגע שבו הילד שלי יבין מה זה? חה! שרק יבוא ויגיד שהוא רוצה בובה כזו – איזה טקס ההליכה לחנות הולכת להיות.

אז מה אם הוא אפילו עוד לא בן שנה? מותר לפנטז, לא?

אני זוכר את הפעם הראשונה שהיה לי רובוטריק משלי – סבתא שלי לקחה אותי לטיול בחיפה, וקנתה לי בובה של מיראז'. למה דווקא מיראז'? לא יודע. אבל זה היה הדגם הראשון שקנו לי. לעומתי, היה לי חבר מבית הספר שהיה מאלה שההורים שלו כל הזמן בנסיעות לחו"ל ומביאים לו מתנות. בתקופה ההיא לא ידענו איך זה משפיע על הנפש העדינה של הילד, אבל גם לא היה אכפת לנו. למה? כי הוא קיבל כמעט כל בובת רובוטריק שאפשר היה לחשוב עליה. פעם אפילו שברתי אחת מהן, וזה לא כל-כך הזיז לו (אולי הוא כבר הבין שזה לא מה שחשוב בחיים?).

optimus_prime.pngבכל מקרה, זה היה כיף לא נורמלי, ואני עדיין מחבב את כל מה שקשור לזה. אני בטוח שאני לא היחיד.

הסרט עדיין לא הגיע, והוא מתוכנן להגיע בחודש יולי, אבל אני ועוד כמה חבר'ה מהעבודה מחכים לו בקוצר רוח. בינתיים, הנה אוסף של קישורים להמון המון רובוטריקים ושקרניקים…

אתר הסרט הרשמי

באתר הזה אפשר להוריד דגם נייר של אופטימוס פרים להרכבה עצמית! ענק!

עוגה בצורה של אופטימוס פריים!

ברור שכבר יהיה משחק וידאו בדרך!

גם מר תפוד מעוניין להתחפש לאופטימוס!

אוקיי, זה כבר מטורף לגמרי…

ועוד הרבה קישורים בדלישס…

מחשבה אחת על “הרובוטריקים חוזרים!

כתיבת תגובה